четвъртък, 22 август 2013 г.

Специална селекция от доходоносни PTC-сайтове






Днес ви представям най-доброто от PTC-сайтовете, което избрах специално.
Регистриран съм в повече от 100 подобни платформи, т.е. познавам всички най-известни плюс по-неизвестните.



Гарантирам, че изброените по-надолу са без аналог. От тях ще спечелите пари само от гледането на реклами - ако не ви се занимава, не е необходимо да разучавате другите възможности.

Факт е, че рекламите са достатъчно добре платени - направо ще останете шашнати.

Не съм човек, който би строшил мишката заради няколко цента, затова ако даден сайт не ме удовлетворява, просто спирам да го експлоатирам.

Тези обаче спечелиха доверието ми. Подредил съм ги по доходност.


The Best Traffic Exchange


















































































Няма коментари:

Публикуване на коментар