събота, 21 септември 2013 г.

Протестите за свалянето на ГЕРБ - 2013г - 2 част




                   Продължава от 1 част

Междувременно Бойко Борисов влезе в Правителствена болница. Радвайте се! А от мен – поклон пред Бойко! Сега пак ще разкажа една история.

Абитуринтският бал на бойковата дъщеря беше в Парк-хотел “Москва” в София. Tя закъсня, но какво стана преди идването й? На подобни събития навалицата е страхотна. Всеки селяк иска да покаже кола, часовник, телефон …. Натискат се да паркират на рампата, но няма как да мине, защото един ще пречи на всички останали. По този въпрос ставаха страхотни скандали с пияни и дрогирани идиотчета.

Като стигнат ресторанта, нов проблем – всеки родител иска да влезе и не им пука, че масите са за абитуриентите. Селянията си е селяния и повечето хора не знаят как да се държат на подобни мероприятия. Това означава нови проблеми за охраната.

След като голямото натискане отмина, най-после се появи дъщерята на Борисов. Разплакана притича край мен, изричайки “Ние малко закъсняхме. Идваме отдалече”. И влезе в ресторанта.

А баща й? Въпреки че вече не беше проблем да остави колата на рампата /там нямаше жива душа/ и без никой да му каже, сам я откара на паркинга – точно според правилата, НЕспазвани от депутати, мутри, цивилни и униформени тарикати. Чак след това дойде във фоайето – нищо че единствено любимата му дъщеря закъсня и би било разбираемо, ако пожелае да е до нея, вместо да спазва някакъв правилник.

Тогава изобщо не подозирах кой е Бойко Борисов. Разбрах го чак когато нашият шеф каза “Това е охраната на царя. Не го спирайте!” И никой не го спря. Не беше нужно, защото за разлика от всички останали родители на абитуриенти, единствен Борисов беше човек, който спазва правилата и дори не опита да досажда на празнуващите.

Вероятно много от тези родители-селяндури в момента стачкуват и го обиждат, но остават незабележими в сравнение с гигант като него.

Някой ще каже “дреболия” и точно това е груба грешка, защото именно по подобни ситуации можеш да прецениш колко струва човек. Не по думи, залъгалки, близалки и други незначителни подробности. Много им се иска на интригантите да слушам нелепите им бълвочи. Не става! Вярвам само на факти, особено наблюдавани лично от мен.

Възможно е някой да не разбере мисълта ми. За мен нещата са ясни, понеже съм видял 2 и 200. Неспазването на който и да било правилник е предпоставка за бъдещи проблеми. Дори да е хотелски, пак е показателно. По тази линия съм се карал и почти до бой съм стигал с депутати и мутри, излизащи с номера “Ти знаеш ли кой съм аз?” Насреща моето “Знам, но слабо ме интересува”. Пак за същото съм спорил с публични задници като Слави Трифонов, Иво Танев, мотоциклетиста Богдан Николов – всеки със своите непублични прегрешения. Подобно е поведението и на всевъзможни цивилни граждани, ръсещи комплексарщини от сорта “Така като ме гледаш, дали ми е проблем 1 лев за паркинг?” Като отвърна с “Очевидно е проблем”, действа им като леден душ и тичат през глава, сакън да не помисля, че ….. не разполагат с пари.

Представа нямате за каква надменност става дума! А при Бойко Борисов липсваше напълно. Затова категорично отказвам да го поставят в един кюп с надувки, комплексари, крадци, лъжци, мутри, депутати и прочие сган. Никога няма да се съглася!

Чакайте ново правителство!! Tо обаче няма да е моето правителство, защото без ГЕРБ просто няма да гласувам.


.......................

Публикации

                                      Атентатът срещу Ахмед Доган


                                      Специална селекция от доходоносни PTC-сайтове

                                      Сбърканите представи

                                                     Facebook - For Everyone








Няма коментари:

Публикуване на коментар