понеделник, 24 юни 2013 г.

Най-доходоносните PTC-сайтове




Днес може би е щастливият ви ден,
защото в момента четете публикация с най-доходоносните PTC-сайтове.

Специално съм отделил тези, от които най-често тегля пари.

Продължавам да се ядосвам, че отначало не вярвах.
Та това са банкноти, които печеля, докато сърфирам в Интернет!
По-лесно няма накъде.

Ние, българите, трудно вярваме, но така или иначе
всичко е  в Интернет - бизнес, реклама, продажби ...
Дали ще сме в час или не, светът се развива.
Трябва да го догоним.


Да започнем!

Безспорният лидер е  EasyHits4u
Пари и трафик в огромни количества.
По принцип съм против ъпгрейдването,
но тук срещу 8 долара рекламите стават неограничени.
Как да го изпуснеш?!

Ако някой ви е разправял, че има по-добър PTC-сайт, пратете го при мен.
Аз ще му обясня защо точно се е заблудил.

The Best Traffic Exchange



Twickerz - минимална сума за теглене 1,50 долара.
Още когато имах само един реферал,
при всяко обновяване на страницата изникваше нова реклама.
Тогава го разгледах по-подробно и открих, че носи и добър трафик.





Ref4bux  е сайтът където съм дръпнал най-яко откъм реферали
Проверявам на всеки кръгъл час и винаги има поне десетина нови реклами
А за трафик е направо златен - гони лидера  EasyHits4u




The Bux  -  тук лидерът  EasyHits4u  има сериоpна конкуренция откъм доходност
Сложил съм  го назад, понеже не носи много трафик




Cashbible  е може би най-новият сайт.
Успя да ме изненада с българско меню и, о, чудо,
получих няколко имейла с инструкции на български!
По принцип при другите сайтове всичко е на английски.
А тук имейли на български!!!





От оставащите три сайта няма да получите кой знае какъв трафик,
но са тук заради доходността.
Ще ви изненадат приятно - гаранция!













Успех на всички умни хора с нестандартно мислене!
Вече не е нужно да се съобразявате с настроенията на шеф,

защото можете да работите за себе си.



....................................................................
Още

Финансови възможности в Интернет







Няма коментари:

Публикуване на коментар